.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار احمدی نژاد با خانواده عماد مغنیه

رييس‌جمهوري اسلامي ايران در ديدار صميمي با خانواده شهيد "عماد مغنيه" تاكيد كرد: مجاهدت‌ها و فعاليت‌هاي شهيد مغنيه كمر صهيونيسم به عنوان بزرگ‌ترين دشمن بشريت و اسلام را شكسته است.

به گزارش ايسنا دكتر محمود احمدي‌نژاد تصريح كرد: امروز هزاران عماد مغنيه با ايستادگي و مقاومت راه شهيدان را تا كسب پيروزي نهايي و تحقق وعده خداوند ادامه مي‌دهند.

وي شهدا را زنده و سعادتمند و دشمنان بشريت را مرده و گرفتار عذاب الهي دانست و اظهار كرد: امروز خون عماد مغنيه نه تنها در كالبد مقاومت اسلامي بلكه در دم و جان همه مومنان جاري است.

وي با بيان اين‌كه " شهيدان معادلات يك طرفه و ظالمانه مستكبرين در طول تاريخ را معكوس كرده‌اند" تاكيد كرد: رژيم منحوس صهيونيستي، خط نفاق و قدرت‌هاي زورگو نابود خواهند شد.

رييس‌جمهور گفت: خانواده شهدا مايه افتخار و الگوي همه مسلمانان و عدالت‌خواهان جهان هستند.

اعضاي خانواده شهيد عماد مغنيه "حاج رضوان" نيز در اين ديدار اخلاص و فداكاري را از ويژگي‌هاي بارز شهيد مغنيه برشمردند و تصريح كردند: موفقيت‌ها و پيروزي‌ها با ايستادگي و مقاومت و حفظ و تقويت روحيه شجاعت تداوم مي‌يابد.

اعضاي خانواده شهيد مغنيه همچنين از حمايت‌هاي جمهوري اسلامي ايران از مستضعفان و مظلومان جهان به ويژه ملت مظلوم فلسطين قدرداني و بر ادامه دادن راه شهيدان تاكيد كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.